top of page
תמונת הסופר/תמיכל פרידמן תרפיה באמנות

לצור את עצמכן

"אמא, מה את עושה בעבודה? איך החלטת מה את רוצה להיות שתהיי גדולה?"

שאלה מהסוג שגורמת לך לעצור את מרוץ היום, להרים גבות ולתמוה...


אמנות ויצירה ליוו אותי תמיד. כבר כילדה, כשהרגשתי שמילים לא מעבירות את כלל החוויה, הפך הציור לכלי החשוב ביותר, כלי שבעזרתו אני מעבירה החוצה משהו מדויק מהתחושה הפנימית שלי, יכולה להתבונן ולהבין טוב יותר, את מה שעובר עליי....

מהמקום הזה בחרתי בנתיב המקצועי של תרפיה באומנות, שם הרגשתי שאני יכולה ליצור מרחב לא.נשים, לתהליך התפתחות וחיבור שלהן לעצמן.



סיוע ותמיכה בנשים ומשפחות עם מוגבלויות זו האהבה שלי, ולכן מתמחה בזה 😊


הזיקה להעניק ליווי הוליסטי למשפחות עם מוגבלויות נוצר כשהכרתי את בן זוגי, המתמודד עם מגבלה פיסית, נחשפתי לעולם שלם של אתגרים שלא הכרתי ולא ידעתי איך לצלוח אותם. לא ידעתי אל מי לפנות עם השאלות והמורכבויות שעלו בי. עם השנים פיתחתי שיטת עבודה הוליסטית אשר נותנת מענה לפי הצורך לאנשים השונים בתא המשפחתי – לאדם עם המוגבלות, לבן.זוג. הילדים. והשילוב ביניהם, ובשנים האחרונות אני פועלת כדי לסייע, לתת הכרה ומקום להתלבטויות ולשאלות הספציפיות האלה.


החיבור לליווי נשים נוצר עם הזמן, מתוך שנים של עבודה מעוררת השראה עם נשים המבקשות לעצמן את החיבור ליצירה ממקום נשי, למשאלה לפתח זהות מקצועית ואישית, כעוגן להשמעת קולן הייחודי, בהתמודדות עם זוגיות ואימהות, דימוי גוף, טיפולי פוריות, גיל המעבר וכל מה שביניהם, משברים ומעברים (Relocation), דיכאון, חרדה ודימוי עצמי.


בתוך המרחב של היצירה, אין נכון ולא נכון, הזמן עוצר מלכת ונוצרת התבוננות שקטה על מה שקורה עכשיו. והנה הקסם מתחיל - תהליכי היצירה משתלבים ומתמזגים עם תהליכי התפתחות האישית. וכוח ההשראה בתהליך היצירה חובר לכוחות הנפש לזיקוק תובנות, התגברות על קשיים וצמיחה.


בואו ליצור את עצמכם

מיכל

37 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


bottom of page